Mencari kerja

Pernahkah anda terfikir cara untuk mencari kerja yang ada disekeliling anda dengan mudah ? Peluang pekerjaan itu sentiasa ada. Yang peliknya peluang tersebut ada disekeliling kita. Tetapi kita sahaja yang tidak tahu. Kenapa ? Kerana tidak ada sumber maklumat yang tepat. Semua orang mahu berkerja untuk menyara kehidupan keluara dan juga diri sendiri. Pekerjaan itu sangat penting.

Lupa pula nak cerita tentang gambar diatas. Apakah gerangan cerita tentang gambar diatas ? Nak tahu ? Gambar diatas ialah berkaitan dengan topik yang saya ceritakan tentang maklumat dan peluang pekerjaan yang ada disekeliling kita. Oh rupanya begitu. Barulah Kak Ton faham. Dengan mendaftar sebagai pelanggan laman sesawang yang diselanggara dibawah Kementerian Penerangan dan Komunikasi ( Kalau saya tidak silap ) kita akan dapat maklumat pekerjaan yang ada disekeliling kita dengan mudah.

Setelah kita mendaftar dengan jayanya kita akan mendapat maklumat yang akan disalurkan melalui e-mail. Banyak peluang  pekerjaan yang akan dihantar kepada kita melalui e-mail setiap hari,minggu dan bulan. Tak rugi mendaftar. Dengan maklumat yang ada harap semua pencari kerja yang ada diluar sana dapat menggunakan kemudahan yang ada.

Gambar diatas adalah contoh yang dihantar kepada Kak Ton setiap hari. Okay klik disini untuk terus mendaftar sebagai pencari kerja. Untuk makluman kepada kita semua hanya yang berkelayakan dan berkelulusan sahaja yang akan diterima kerana semua peluang pekerjaan yang dihantar kepada Kak Ton sebelum ini memerlukan kelulusan yang tinggi. Minimum Diploma.

Nota :
Maklumat diatas adalah tepat pada waktu ia ditulis dan untuk peringatan kepada semua saya selaku blogger tidak akan bertanggungjawab atas apa-apa kerugian yang dialami kerana menggunakan maklumat tersebut.


No comments:

Post a Comment