Upah Kerja Dari Rumah

Ramai yang mungkin nak tahu serba sedikit mengenai Jobdirumah, sebuah portal online yang memberikan kemudahan buat pencari kerja online, yang mahu menjana pendapatan dari rumah. Kerja yang ditawarkan mungkin susah, dan mungkin mudah, bergantung kepada tawaran yang ada. Jadi, berapa upah kerja yang ada dalam tawaran kerja Jobdirumah ini?

Secara realistik upah untuk setiap tugasan adalah antara USD$10 - $50. Ada upah yang lebih tinggi tetapi memerlukan kemahiran tinggi. Maka, sangat penting anda mengisi butiran peribadi anda dengan tepat agar Jobdirumah boleh menghantar butiran kerja yang betul kepada anda.

Tugasan dengan upah kerja USD$10 - $50 sekitar harga ini adalah mudah dan kebanyakan boleh dilakukan dengan sedikit pengetahuan asas komputer.

Walaupun upah hanya $10 - $50 sahaja ia di bayar dalam nilai US Dolar. Nilai terkini semasa Jobdirumah menyediakan artikel ini adalah $1.00 = RM3.16. Paling kurang tukaran adalah RM3.00 untuk setiap 1 US
Dolar.

Berapa banyak tugasan yang anda boleh dan mampu ambil, itu terpulang kepada anda. Banyak tugasan bermaksud lebih banyak upah yang akan di terima.

Sebarang pertanyaan dan info lanjut mengenai Jobdirumah boleh layari link berikut: http://www.jobdirumah.com

Contoh Kerja menerusi Tawaran di Jobdirumah

Kerja di bawah ini merupakan kerja menulis kembali artikel dalam PDF ke Word. Kalau buat sesetengah orang, kerja begini memang mudah, tetapi buat sesetengah nampak renyah. Tapi, tak mustahil dengan bayaran yang agak baik sekitar USD$20 untuk 1000 perkataan... apa lagi kerja yang mudah boleh dilakukan secara offline dengan hanya program kerja menerusi Jobdirumah ini?

Kerja di bawah ini mengandungi 129,893 perkataan. USD$20 = 1000 ... maka, jumlah upah adalah sebanyak USD$2K  betul?


Banyak lagi kerja yang boleh anda dapatkan menerusi Jobdirumah. Jadi, berbaloi atau tidak anda bayar RM50 untuk pendaftaran dan dapatkan income seperti di atas, itu terpulang pada diri anda. Mahu atau tidak mahu.

Daftar sekarang dengan Jobdirumah dan dapatkan peluang kerja seperti di atas - Daftar SINI.

1 comment:

  1. nak mencuba lah, terima kasih untuk penerangan ini..^__^

    ReplyDelete