Penganut Islam Melayu Malaysia yang BODOH

 

Yahudi kepala otak kau ! Sejak bila ada YAHUDI di Malaysia ? Kristian di Malaysia dan khususnya Sabah dan Sarawak adalah Yahudi ? Tidak tahu malu ! Rupanya orang yang menyertai perhimpunan adalah orang-orang bodoh kurang ilmu pengatahuan tentang agama. Inilah akibatnya bila Ketuanan Melayu guna otak anjing. Inilah akibatnya bila Ketuanan Melayu guna otak babi. Bila guna otak anjing tentunya kuat menyalak.Tetapi disebalik kekuatan menyalak itu adalah kebodohan yang nyata. Inilah contohnya. Bila guna otak babi tentunya kuat menyondol. Menyondol sana sini dengan mempertahankan kebodohan yang ada.

Kalau benar ingin menentang Yahudi, sila jangan guna Facebook lagi kerana Facebook itu milik Yahudi. Wahai Ikatan Muslimin Malaysia dengar tak ? Didiklah diri sendiri dengan ajaran agama yang mencukupi supaya tidak KELIRU. Fahamilah juga agama-agama lain di Dunia ini dan bukannya menyalahkan agama lain sebab kecetekan ilmu sendiri.

  •  Pakaian nampaknya kemas. Nampak berilmu. Tetapi rupa-rupanya BODOH 
  • Dengan bangganya pegang banner yang memaparkan KEBODOHAN Islam Malaysia
  • Ingatkan bijak sangat mereka yang mempertahankan perkataan Ai-lah ( Allah ). Rupanya BODOH tahap gaban. Adakah Kristian itu Yahudi.
  • Tidak HERAN jika bumiputera Sabah juga hendak diMelayukan.
  • Kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Rosak Ketuanan Melayu dibawah PERKOSA

* Mabuk KETUM agaknya. Tidak dapat bezakan agama dan bangsa. Macam mana itu ?

" BUTA AGAMA JADINYA BODOH "


No comments:

Post a Comment