Menu Istemewa " Allah Guling "

 

Selepas timbul video bertajuk " #95 Allah, apa lagi ? " dari The Effing Show, Kini timbul lagi menu istemewa " Allah Guling "  Inilah kata-kata yang terpampang pada dinding facebook Adlin Binti Abd Jalil . . .

Assalamualaikum sayang-sayangku !

Makcik ingin menjemput sayang2 sekelian ke Restoran Geletek Allah yang dianjurkan oleh Parti Geletek Allah yang baru-baru ini telah dirasmikan halal oleh JAKIM. Menu spesel hari ini ialah "Allah Guling". Anak-anak sekelian dijemput menjamu selera di Restoran Geletek Allah dan sila berikan referens MHSAW dan anak boleh dapat diskaun 80% dan hadiah istimewa seperti tasbih, Al-Quran, sejadah dari Mekah, air zam zam, dan banyak lagi !

Salam sayang,

MHSAW

P.S. Hidangan menu istimewa "Allah Guling" dirasmikan dan dijamin halal oleh JAKIM.

Ulasan Penulis 
Tidak kira apa agama yang anda percaya, kita sebagai manusia yang berakal tidak sepatutnya menghina mana-mana agama sekalipun terutama sekali melibatkan nama Tuhan. Hina JAKIM, hina mana-mana persatuan dan sebagainya ( Masih boleh dipertimbangkan untuk dimaafkan ). Melibatkan nama Tuhan dan nabi seharusnya tidak berlaku. 

* Tuhan / Allah atau nabi tidak perlu dibela kerana itu hak Tuhan / Allah untuk menghakimi manusia yang bersalah. Yang kecoh sangat kenapa ? Namun terpulang kepada diri masing-masing untuk melolong kuat menghakimi manusia lain kerana itu hak dan pilihan masing-masing.

No comments:

Post a Comment