Akhirnya Tupai jatuh ke tanah !


 

Gambar dan identiti pemilik Fanpage hina Sabah dan Sarawak - Jika beberapa minggu lalu kita dikejutkan dengan tindakan Alvin Tan, Vivian Lee dan Maznah Yusof menghina agama Islam, kali ini pula timbul kontroversi terbaru membabitkan seorang individu dikenali sebagai Mohd Jefri Amri Yahya yang didakwa menghina orang Sabah dan Sarawak.

Mohd Jefri  merupakan pemilik kepada Fanpage Semenanjung Anti Sabah dan Sarawak berdasarkan dakwaan seorang pemilik akaun Facebook lain yang dikenali dengan nama Kamek Miak Sarawak.

 

Di bawah ini pula ialah sebahagian komen Mohd Jefri yang berbaur penghinaan kepada orang Sabah dan Sarawak menerusi laman utama Fanpage miliknya. Dia menggunakan nama lain iaitu #Mohd.Syazwan ketika membuat apapun kenyataan menghina di Facebook. Memang amat kasar bahasa yang digunakannya.

 

Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh juga. Orang yang buat salah tak akan ke mana. Hukumanlah jawapannya. Lain kali buat lagi ! Apa rasa ? Oren ? Atau rasa macam babi panggang ? Kantoi akhirnya. Hina jangan kedapatan namanya bijak. Hina meninggalkan jejak namanya bodoh !







No comments:

Post a Comment