Ganjaran Tunai 8Share

Sekarang, selain berkongsi perkara dan informasi baru yang menarik, anda diberikan ganjaran dalam bentuk points dan juga tunai.

Tips Mudah Kongsi 8Share
Saya telah merasai duit online hasil perkongsian benda yang saya suka. Saya lakukan menerusi blog, dan juga laman sosial. Caranya mudah, saya buat entri dan saya reka sendiri banner iklan untuk setiap informasi yang menarik. Apabila kita kongsi sesuatu yang kita suka, maka mudahlah idea nak cipta ayat sendiri dan bentuk iklan yang berkaitan. Ini cara saya kongsi informasi dan diberikan ganjaran oleh 8Share. Orang lain itu cara mereka.
Apa yang menarik mengenai 8Share ialah, anda akan terima bayaran terus ke akaun bank dan ia merupakan satu-satunya syarikat pengiklanan media maya paling mudah dan cepat yang memberikan bayaran di Malaysia.
Sertai 8share untuk ganjaran mudah dibayar terus ke akaun bank 

Jika anda masih belum menyertai komuniti 8Share, berkongsi perkara dan informasi menarik dan terkini, maka daftarlah secara percuma sekarang.

Pendaftaran boleh dilakukan di sini:  http://bit.ly/15gN8Vw

No comments:

Post a Comment